Tuesday, April 20, 2010

Anak - Nyanyian Freddy Aguilar sekitar 80an .

Semasa engkau dilahirkan
Kau pun sudah satu impian
Impian nyata kurnia Illahi

Engkau anak istimewa
Kebahagian ibu ayah
Bila menangis dan juga tertawa

Hai anak kau tak mengerti
Betapa mulia pengorbanan mereka
Memberikan kasih-sayang
Agar dapat menikmati dunia

Masa silih berganti
Kau membesar tak dikenali
Cepat sungguh kau pandai bicara

Apa yang telah terjadi
Pada mereka kau derhaka
Mengapa begitu apakah salahnya

Hai anak kau tak mengerti
Betapa mulia pengorbanan mereka
Memberikan kasih-sayang
Agar dapat menikmati dunia

Kini kau telah tersesat
Hilang diri dan pedoman
Tak seorang pun mengambil peduli

Dan kini engkau menangis
Ibu ayah menghampiri
Walau engkau telah terpesong jauh

Hai anak kau tak mengerti
Betapa mulia pengorbanan mereka
Memberikan kasih-sayang
Agar dapat menikmati dunia

Hai anak kau tak mengerti
Betapa mulia pengorbanan mereka
Memberikan kasih-sayang
Agar dapat menikmati dunia

arinTaker
20 April 2010
5.03 pm

Labels:

1 Comments:

Blogger Panglima Perang Cyber said...

Salam.

Saya sedang mengumpul senarai blog yang ada link blog saya.

Blog anda antara yang saya masukkan dalam list di blog saya.

Terima kasih atas kesudian meletakkan link blog saya di blog anda.

Salam perjuangan alam siber.

June 4, 2010 at 4:31 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home