Sunday, December 13, 2009

return Of the arinTaker - part I

Assalamualaikum w.b.t,
Salam Kemuliaan.

Alhamdulillah, aku diberikan Oleh Allah sedikit masa dan waktu untuk kembali mengarang sepatah kata bg mengisi kekOsOng yg telah menghuni blOg ini hampir 5 bulan lamanya...

Segalanya bermula di sekitar akhir bulan Julai dimana pak ngah ku meninggal dunia (Al-Fatihah). Tarikhnya wallahualam aku x ingat ditambah pula dengan PC ku rOsak hampir 1 bulan menyebabkan aku menjadi malas untuk mengupdate blOg ku ini. Sebelum ini pernah juga aku gagahkan jari jemari untuk mengupdate. Namun setiap kali aku buka blOg, aku menjadi malas yg amat sgt. Unta padang pasir pOn xda malas mcm aku ni. Apa yg aku mampu buat hanya lah menambah kawan, tOuch up siket dan membaca cerita2 kiriman rakan2 di dlm blog.

Namun hari ni, dikesempatan ini, bersaksikan 3 biji kipas yg asyik sedang berputar di dlm bilik ku ini... aku menggagahkan diri lantas menekan setiap biji papan kekunci PC ku ini untuk membentuk satu perkataan... dari satu perkataan menjadi satu ayat... menghasilkan sebaris kata cerita... memadah seperanggan bicara... bukan kah title blog aku pOn berbunyi: Sedikit dakwat yang tercalit, kan ku usahakan menjadi melOdi yang indah, walaupun ianya tak semudah yang diduga, namun kan ku cuba dan terus mencuba...

Sepanjang kesepian aku dr akhir bulan Julai yg lalu...terlalu byk yg aku lalui... kini insyaAllah aku ingin kembali seaktif dulu dgn cerita2 tentang diriku dan apa2 cerita je lah yg terlintas di dalam benak fikiranku buat tatapan rakan2 ku. Harap2 masih ada yg sudi membaca dan rindukan cerita2 dr ku. hahaha...

Tidak lupa juga ucapan terima kasih kpd dua Org adik kesygan ku (Jali n D’in) krn kamu berdua lah yg hendak berblOg menyebabkan abg bangkit utk xtif semula. WalaupOn kamu berdua baru berjinak jinak di dlm dunia blOg dan masih mengharapkan tunjuk ajar dr abg. Namun abg percaya 1 hari nanti kamu berdua akn lbh advace dr abg dlm berblOg nie.

Wassalam…

arinTaker
12 Disember 2009
11.57pm

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home